شایعه: iPad Pro M2 با صفحه نمایش 11 و 12.9 اینچی به ترتیب با قیمت های 799 و 1099 دلار در دسترس خواهد بود.


قیمت تبلت‌های آی‌پد پرو M2 اپل و اطلاعات جالب اما جالب دیگر درباره آی‌پد مینی آینده و نسل بعدی آی‌پد مقرون‌به‌صرفه (آی‌پد 10) فاش شد. علاوه بر این، جزئیات متناقضی در مورد آیپد پرو 14.1 اینچی منتشر شده است که گفته می شود از آن به عنوان iPad Studio یاد می شود.

وب سایت iDropNews قیمت برخی از مدل های آینده آیپد پرو را به اشتراک گذاشته است. به گفته این منبع، اپل احتمالا آیپد پرو بعدی را در سه نسخه با تراشه های M2 معرفی خواهد کرد. البته گفته می شود که هیچ یک از این مدل ها تا قبل از سال 2023 رونمایی نمی شوند، شایعات زیادی مبنی بر اینکه اپل قصد دارد محصولات جدیدی با تراشه M2 معرفی کند وجود دارد. این شرکت ممکن است در رویدادی در پاییز از مدل های جدید آیپد پرو با نمایشگر 14.1 اینچی رونمایی کند.

طبق گزارش NotebookCheck، انتظار می‌رود اپل آی‌پد پرو ۲۰۲۲ را در دو نسخه ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی با تراشه M2 رونمایی کند. آیپد پرو 11 اینچی با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و فناوری ارتباطی 5G احتمالاً 799 دلار قیمت خواهد داشت.البته این مدل از پنل microLED استفاده نخواهد کرد، بنابراین این فناوری همچنان برای آیپد پرو M2 12.9 اینچی محفوظ خواهد بود. قیمت مدل پایه نیز از 1099 دلار با پشتیبانی از 5G و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی آغاز خواهد شد.

رندر آیپد پرو M2

مقاله مرتبط:

این بدان معناست که تبلت‌های بعدی iPad Pro M2 اپل با قیمت‌هایی مشابه نسخه‌های فعلی M1 عرضه خواهند شد. بنابراین می توان تصور کرد که قیمت مدل های قدیمی این محصول با عرضه نسخه های جدید کاهش پیدا کند. این منبع گفت که آیپد پرو M2 با صفحه نمایش 14.1 اینچی احتمالاً 1400 دلار قیمت خواهد داشت و مدل پایه آن با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود.

با این حال، منبع ادعا می کند که تبلت بزرگ اپل از پنل microLED استفاده می کند و از فناوری تبلیغاتی نیز پشتیبانی می کند. البته این ادعا با آنچه در گزارش های دیگر منابع آمده مطابقت ندارد.

انتظار نمی رود نسل بعدی آیپد مینی قبل از سال 2023 وارد بازار شود. با این حال، به نظر می رسد این محصول به نمایشگری با پشتیبانی از نرخ رفرش 120 هرتز مجهز شود که نسبت به نمایشگر 60 هرتزی مدل فعلی آن ارتقاء قابل توجهی دارد. حتی گفته می شود که نسل بعدی آیپد مینی از یک صفحه نمایش کاملا لمینیت جدید استفاده خواهد کرد. همچنین باید اشاره کنیم که آیپد 10.2 اینچی از صفحه نمایش کاملا بی استفاده است و به نظر می رسد این مشکل با مدل 10.5 اینچی جدید برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید