شهید محمدرضا توحیدنژاد: هرگز با دشمن سازش نکنید


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»; او شاهد شهود عرفانی بود و نقش همه خوبی ها را در چهار سوره گتی نشان داد و چشم ستارگان آسمان را روشن کرد، ققنوس هشت بهشتی که هفت آسمان را اسیر کرد، همان عاشقی که در وادی مقدس پرواز کرد. از عشق و ملائکه روح پاکش را نوازش کرد. انجام داد

می خواهیم هر روز را با نام و یاد این ستارگان به پایان برسانیم و به برکت و یاری این عارفان عاشق کار را آغاز کنیم. ادای دینی باشد بر آن همه رشادت و دلاوری و مجاهدت و دلاوری… برگ سبز هدیه درویشی چه مقبول و چه در نظر گرفته شود.

3210/ برکت لحظاتمان با شهید محمدرضا توحیدنژاد

به نام خدا
و از مرگ مردگان در راه خدا نترسید، بلکه از زنده شدن، بلکه از شاعران نترسید.

و کسانی را که در راه خدا کشته می شوند مرده نخوانید بلکه زنده اند ولی شما نمی فهمید
خدا را شکر که این فرصت را به من داد تا در لشکر اسلام باشم و به عنوان یک حافظ کوچک قرآن با توکل بر خدا با دشمنان اسلام بجنگم. به خیل شهدای راه خدا خواهم پیوست.

درود بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی، قلب تپنده ملت شهید پرور، این اسطوره مقاومت و این نماینده مهدی موعود.

سلام به پدر و مادر عزیزم، پدر و مادری که هیچوقت نمیتونم از دینشون بیرون بیام، پدر و مادر عزیزم، اگه میخوای غمگین نباشم و روحم آسوده باشه لطفا وقتی خبر شهادتم رو شنیدی گریه نکن و غصه نخورید زیرا طبق آیه شریفه شهدای فوق زنده هستند و در نهایت از شما می خواهم که مرا به خاطر ناراحتی هایی که برایتان به وجود آورده ام ببخشید.

و به برادران و خواهران عزیزم لطفا خدا را فراموش نکنید و بعد از من در مجالس مذهبی شرکت کنید، قلم یا اسلحه گرم بردارید، همیشه امام خمینی را دعا کنید.

و خدمت به ملت قهرمان و شهیدپرور ایران که با جانفشانی هایشان به حق از یاران پیامبر بالاتر هستند چرا که عده ای از یاران پیامبر هر روز به بهانه ای از جنگ می گریختند اما با یک بهانه راهی جبهه ها شدند. پیام امام امت

و وصیت من به عنوان یک ولی کوچک این است که هرگز امام خمینی را فراموش نکنید و همیشه از امام حمایت کنید، شکر خدا را به خاطر این نعمت بزرگی که به شما داده است فراموش نکنید و هرگز نگذارید این نعمت ها از شما دور شود! همیشه گوش به فرمان امام خمینی (ره) باشید و لحظه ای از منافقین و دشمنان (شرق و غرب) یاد نکنید و با آنها سازش نکنید.

و در پایان از همه اقوام و دوستان طلب مغفرت می کنم و برای امام خمینی دعا کنید و اسلحه شهدا از دستشان نیفتد و در پایان برای من طلب مغفرت کنید.

به امید پیروزی حق بر باطل، درود بر راه راست
خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

انتهای پیام/89001/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید