مزایای استفاده از سرم پوست پرایم


امروزه به دلیل تنوع و گستردگی محصولات پوستی، انتخاب از بین آنها بسیار مشکل شده است. اطلاعات به روز در مورد محصولات جدید بازار و آشنایی با محصولات قدیمی و ویژگی های آنها یکی از راه های حل این مشکل است. شناخت نوع پوست و مو و شناخت نیاز آنها نیز یکی از روش هایی است که به ما در انتخاب محصول مناسب کمک می کند.

فواید استفاده از سرم های پوستی

شاید در گذشته نام سرم پوست کمتر شنیده می شد و افراد انگشت شماری از این محصول استفاده می کردند. البته در سال های گذشته این محصول به میزانی که امروزه در بازار موجود است تولید نمی شد. اما امروزه با پیشرفت علم و آگاهی از خواص این محصول بی نظیر، میل به استفاده از این محصول افزایش یافته و هر روز انواع مختلفی از آن برای رفع نیاز مصرف کنندگان روانه بازار می شود.

سرم پوست یکی از محصولات موثر پوستی است که به دلیل ساختار مایع و بافت غیر جامد و دارا بودن مواد موثره فراوان، از نظر محصولات پوستی از سایر رقبا پیشی گرفته و محبوبیت پیدا کرده است. سرعت ضربه بالای این محصول نیز یکی از عوامل مهم محبوبیت این محصول است. جذب سریع سرم پوست و عدم احساس سنگینی روی پوست از دیگر عوامل تاثیرگذار مهم در این محصول است.

امروزه انواع سرم های پوستی تولید و روانه بازار شده است. سرم مرطوب کننده و آبرسان، سرم ضد چروک و پیری، سرم ضد لک، سرم ترمیم کننده و سرم روشن کننده از رایج ترین سرم های پوست موجود در بازار هستند. امروزه توجه افراد به پوست خود افزایش یافته و استفاده از سرم های روشن کننده و ضد لک بیش از سایر موارد ذکر شده است. یکی از برندهای باکیفیتی که محصولاتی در این زمینه تولید کرده است پرایم است که محصول خود را با نام سرم روشن کننده پوست پرایم روانه بازار کرد. موثرترین عامل در این سرم ویتامین C است که یک آنتی اکسیدان قوی و یکی از عوامل موثر در فرآیند کلاژن سازی است. این فرآیند باعث پیشگیری و درمان مشکلات مختلف پوستی مانند کک و مک و لکه های پوستی می شود. آبرسانی به پوست و جلوگیری از پیری و چین و چروک پوست از دیگر اثرات استفاده از این سرم است.

لایه برداری پوست با مواد طبیعی

با توجه به اینکه لایه برداری پوست و از بین بردن لایه های مرده از روی آن یکی از موثرترین عوامل در سلامت پوست است، امروزه توجه به محصولات لایه بردار نیز افزایش یافته است. اکثر افراد برای این منظور از لایه بردارهای شیمیایی موجود در بازار استفاده می کنند یا ترجیح می دهند سلول های مرده پوست را در کلینیک های زیبایی با استفاده از دستگاه های مخصوص از بین ببرند. اما باید توجه داشت که از عصاره ها و مواد طبیعی نیز می توان برای این منظور استفاده کرد و بدون صرف هزینه زیاد پوست را لایه برداری کرد.

ماسک نمک دریایی، قهوه، ترکیب دارچین و عسل، نشاسته و ماست، جوش شیرین و عسل، زردچوبه و شکر یا شیر و جو دوسر از رایج‌ترین عصاره‌های لایه‌بردار پوست هستند که می‌توان آن‌ها را به نسبت معینی مخلوط کرد و پوست را اسکراب کرد. لب ها و صورت و روی پوست ماساژ داد. البته باید توجه داشت که هر یک از این مواد ممکن است باعث ایجاد حساسیت پوستی شود. به همین دلیل قبل از استفاده از ماسک روی کل صورت، باید آن را روی قسمت کوچکی از پوست امتحان کنید و از عدم حساسیت پوستی مطمئن شوید.

مبارزه با جوش و کورک

یکی از چالش هایی که امروزه اکثر افراد با آن روبرو هستند، پیشگیری از آکنه و مبارزه با آن است. این مشکل مخصوصا برای افرادی که پوست چرب و مستعد دارند بیشتر است. البته ناگفته نماند که عوامل زیادی به جز پوست چرب در بروز این مشکل موثر است. بیماری، مشکلات هورمونی، استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت که با پوست همخوانی ندارد و سایر عوامل مشابه در ایجاد جوش نقش اساسی دارند. برای کنترل این مشکل ابتدا باید به سراغ عامل موثر در ایجاد آن رفت و سپس از محصولات شیمیایی و طبیعی ضد جوش استفاده کرد.

استفاده از یخ، لیمو، خمیر دندان، روغن درخت چای، چای سبز یا جوش شیرین از جمله روش هایی است که می توان بدون صرف هزینه زیاد، کورک را کنترل کرد و آن را درمان کرد. البته برای درمان سریعتر و موثرتر می توان از محصولات شیمیایی مختلف نیز استفاده کرد. خرید از فروشگاه اینترنتی شواز یکی از راه هایی است که می توانید با انواع محصولات پوست آشنا شوید و خرید خود را انجام دهید.

با توجه به موارد ذکر شده می دانیم که با دانستن خواص عصاره های طبیعی می توانیم به پوست خود کمک کرده و از بسیاری از مشکلات آن پیشگیری یا درمان کنیم. همچنین باید بدانیم که امروزه تنوع محصولات موجود در بازار بی دلیل نیست و هر یک دارای ویژگی ها و ویژگی های منحصر به فردی است که آن را از دیگری متمایز می کند.

دیدگاهتان را بنویسید